Darček alebo cielená reklama

Nie je ničím novým ak vidíme tričká, notesy, šiltovky, perá alebo obaly s názvami rôznych firiem a informáciami o nich. Jedná sa o reklamné predmety, ktoré plnia viacero funkcií. Marketing je zaujímavé odvetvie. Plný dôležitú funkciu v živote firmy. Zabezpečuje povedomie a dokonca dokáže odsúdiť firmu na úspech alebo záhubu. O tom aká známa je firma v prostredí obchodu a podnikania rozhoduje pozitívna skúsenosť klienta, zvedavosť potencionálneho klienta a dobrá reklama, ktorá spája tieto dva aspekty. Ak nechcete do reklamy vrážať desiatky tisíc eur ale chcete jednoducho informovať ľudí o tom, že ste tu a ste výborná firma je načase zvoliť reklamu v podobe reklamných predmetov.

Reklamným predmetom sa môže stať prakticky čokoľvek

Nie je nič ľahšie. Ich dostupnosť je všade. Na výber máte z desiatok foriem a tvarov. Hrnčeky, perá, obaly, šnúrky, kartičky, stojany… Výber je na samotnom zadávateľovi reklamy. Rovnako ako zvolenie textu na reklamnom predmete. Zväčša sa na ňom nachádza názov firmy, adresa a kontakt. Ak ostal prázdny priestor, môžete ho využiť na pár – slovné definovanie produktov alebo služieb, ktoré poskytujete. Tieto informácie sú dôležité pre zákazníkov budúcich – teda tých ktorý Vás ešte nepoznajú ale v budúcnosti by sa im mohli hodiť tovary alebo služby, ktoré ponúkate. Reklamné predmety v sebe skrývajú hneď niekoľko benefitov, oproti studenej reklame na sociálnych sieťach, či článku v novinách. Sú lacnejšie avšak výbornej kvality.

Stavte na jednoduchú ale trefnú reklamu

Plne prispôsobené potrebám spoločnosti a jej predstavám o reklame. Sú ľahko dostupné a čakacia doba je minimálna. Náklad reklamných predmetov Promodarceky určujete Vy samy a teda máte plnú kontrolu nad procesom tohto typu reklamy. Je vhodná na priamy kontakt zo zákazníkmi. Napríklad na firemných či iných verejných akciách, kde si takto môžete spriateliť a prilákať nových zákazníkov. Jednou bonusovou vlastnosťou týchto predmetov je fakt, že okrem cielenej reklamy môžu slúžiť ako darček. Nie je žiadnou novinkou, že firmy svojim partnerom či zamestnancom podarujú svoje reklamné predmety. Vyjadrujú tak vďaku a podporu. Zvyšujú svoj kredit a obľúbenosť v očiach ostatných a pritom si robia ďalšiu reklamu. Prečo teda nevyužiť niečo tak šikovné a výhodné ako sú reklamné predmety.

This entry was posted in IT. Bookmark the permalink.